niedziela, 30 czerwca 2013

PRZECZYTAJ.

Czeeść. ;)
Mam do Was sprawę. Przez cały czas pracuję nad fabułą historii i dotarłam do momentu, gdzie muszę wiedzieć jak zakończyć "opowieść", a że zawsze liczyłam się z Waszym słowem na bloga dodałam ankietę. :) Prosiłabym każdego o oddanie głosu. ♥


PROSIŁABYM RÓWNIEŻ, ŻEBY POD TYM POSTEM WPISALI SIĘ WSZYSCY, KTÓRZY CZYTAJĄ BLOGA. Z GÓRY DZIĘKUJĘ. :) KOCHAM WAS. :*

x

PS Nie martwcie się, mam w planach napisać w sumie 35-40 rozdziałów. ;*



ŻYCZĘ WAM ŚWIETNYCH WAKACJI I ŻEBYŚCIE SKORZYSTALI Z WOLNEGO JAK NAJLEPIEJ! :*

11 komentarzy:

  1. czytam i czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam czekam czekam i się doczekać nie mogę ;**** !!!!!!!!!! ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytam i czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czytam i czekam na dalszy ciąg ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście że czytam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam i czekam na szczęśliwe zakończenie z Mattem xD

    OdpowiedzUsuń
  8. czytam i doczekać się nie mogę dalszych losów ... :>

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam tęsknie za twoimi opowieściami kiedy do nas wrócisz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://like-fire-in-the-dark.blogspot.com/ to mój najnowszy blog. (:

      Usuń